آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟ رژیم غذایی کتوژنیک استرس را کاهش می‌دهد
سرخط خبرها

دستگیری دومین مظنون قتل دو طلبه در گنبد کاووس

  • کد خبر: ۱۰۴۱۱۶
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
دستگیری دومین مظنون قتل دو طلبه در گنبد کاووس
رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری دومین مظنون مربوط به قتل‌ ۲ طلبه در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری مظنون دیگری از پرونده قتلهای زنجیره ای، گفت: دومین مظنون هم در چنگال قانون قرار گرفت.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مراحل رسیدگی‌به پرونده قتل دو شهروند گنبدی با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در همان روزهای ابتدایی یکی از مظنون ها دستگیر و در بازداشتگاه به سر می برد. 

وی با بیان اینکه دومین مظنون به قتل امروز دستگیر شد، افزود: وی در دادسرای گنبدکاووس تفیهم اتهام شد و هم اکنون در بازداشت است . این مقام ارشد قضایی استان گفت: تحقیقات در حال انجام است و منتظر نتیجه اقدامات قضایی و پلیسی در این پرونده هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: از زمان بروز این حادثه دستور یک تیم ویژه ای متشکل از دادستان مرکز استان ، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پیگیر روند پرونده هستند.

شامگاه شنبه ۱۳ فروردین دو نفر از طلاب در محله چای بویین گنبدکاووس به ضرب گلوله به قتل رسیدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->